היום: מפלגת העבודה בוחרת את חבריה

    דוד לזר No Comments on היום: מפלגת העבודה בוחרת את חבריה
    18:34
    09.05.24
    אבי יעקב No Comments on שיחת מרן ראש הישיבה והשגריר האמריקאי | התיעוד המלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מפלגת העבודה תבחר היום את רשימת חבריה לכנסת, במסגרת הרשימה המשותפת שלה עם מפלגת התנועה.

    בשעה 12:30 יודממו קלפיות הפריימריז ל-3 דק' כאות הזדהות עם לווית הנרצחים בפיגוע בפריז.

    48,904 מתפקדי מפלגת העבודה יגיעו היום (שלישי) לקלפיות ברחבי הארץ לבחור את נציגיה לבחירות לכנסת ה-20.

    400 הקלפיות ייפתחו בשעה 10:00 בבוקר ב-76 אתרי הצבעה ברחבי הארץ. המתפקדים יסמנו בטופס בין 8 ל-10 מועמדים ובשעה 22:00 בערב ייסגרו הקלפיות ותחל ספירת הקולות במרכז הבקרה בבני ברק.

    36 מועמדים מתמודדים על מקום ריאלי ברשימה, זאת לאחר שכבר ששה מקומות נתפסו בעקבות האיחוד עם מפלגתה של ליבני.

    בשעה האחרונה הגיעו להצביע נשיא המדינה לשעבר יצחק נבון ומזכ"ל מפלגת העבודה חיליק בר. השניים מימשו את זכותם בקלפי המוצבת בבית אגרון בירושלים.

    יו"ר העבודה יצחק (בוז'י) הרצוג אמר הבוקר לכלי התקשורת כי "אין דילים ואין חיסולים. יש אווירה טובה בצמרת. אני ושלי יחימוביץ' בקשר מצוין. כולנו בהבנה עמוקה שלמפלגת העבודה, אחרי שנות דור, יש הזדמנות לכבוש את השלטון".

    עוד הוא הוסיף כי "יש לנו אנשים מעולמות תוכן שונים. זו מפלגה שהעם מתחבר אליה. תהיה לנו רשימה מצוינת ואני אני מנסה לשנות את ההיתכנות של אזרחי ישראל שאין חלופה לנתניהו, אני החלופה לנתניהו ואנחנו החלופה לליכוד".

    רשימת המועמדים כוללת מספר שמות חדשים – העיתונאי זוהיר בהלול, איברהים אבו סבייח, נזאר אעלימי, שימי בראון, הלוביסטית בהירה ברדוגו, איתן ברושי, אליס גולדמן, אלון גלעדי, ח"כ לשעבר רוברט טיבייב, סלמאן טרודי, יוסי יונה, אלדד יניב, חיה כהן, ליאור כרמל, למואל מלמד, איילת ורבין נחמיאס, רוויטל סוויד, סאלח סעד, מרקו סרביה, דני עטר, לאה פדידה, אלון פילץ, גלעד קריב ואיתן שוורץ.

    חברי הכנסת המכהנים של המפלגה – יחימוביץ', מיכל בירן, עמר בר לב, איתן כבל, ראלב מג'אדלה, משה מזרחי, מרב מיכאלי, אראל מרגלית, מיקי רוזנטל, נחמן שי, סתיו שפיר ואיציק שמולי – מתמודדים גם הם.



    0 תגובות